۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

دروغی برای دروغی



احتمالا اکثر شما..دروغگویی امشب 20:30 را مشاهده کردید
بله..ماجرای قتل سعیده پورآقایی

سعیده گفت ک بعد از جریان انتخابات..رفتم خونه و از دیوار پریدم و پام شکست و منو بردن بیمارستان و وقتی دیدم توی سایتای ضدانقلاب اسم منو گذاشتن بعنوان مقتول و شهیده.. منم رفتم خونه اقوام به مدت 2ماه و حالا برگشتم.!!!!!
مادرش هم..به هرحال اگر دیده اید..چند سوال برای من پیش آمده

چرا خبرنگار از سعیده نپرسید که: در این 2ماه چرا با پای شکسته رفتی خانه اقوام و نرفتی منزل تا مادرت رو از نگرانی دربیاری!؟
چرا سعیده وقتی صحبت میکرد.. حالت گریه و ترس داشت!؟
چرا خبرنگار نپرسید که: اقوامت چرا به مادرت اطلاع نداده اند که سعیده اینجاست!؟

مشخص است

دستگاه اطلاعات جمهوری اسلامی چندین شگرد دروغگویی و پخش شایعه دارد
بگذریم از ترانه موسوی که کروبی اثبات کرد که ترانه موسوی واقعی..آنی نبود که کودتاچیان در 20:30 پخش کردند..بلکه ترانه واقعا کشته شده
دستگاه اطلاعات ابتدائا فردی را از بین جمعیت دستگیر میکند و وقتی خانواده می بینند فرزندشان برنمیگردد فکر میکنند کشته شده و به سایتها اطلاع میدهند که فرزندشان کشته شده..در این مدت دستگاه اطلاعات که فرد را به گروگان گرفته و از دید خانواده دور نگه میدارد..اورا تحت شکنجه مجبور میکنند تا ناگهان حاضر شده و بگوید من زنده ام.!
این اتفاق صددرصد برای سعیده اتفاق افتاده..برای آنهای دیگر نمیدانم
ولی به دلایلی که گفتم..این صددرصد یک سناریو بوده تا ضدرژیم را به دروغگویی متهم کنند

گیرم که اینها زنده اند
چرا به سراغ خانواده سهراب نمیروید..چرا به سراغ خانواده اشکان و کامبیز و مبینا و ندا ووووووودهها کشته دیگر نمی روید!؟
چرا فقط به سراغ کسانی میروید که خودتان میدانید زنده اند و دروغ بوده!؟
اصلا همه اینها دروغ
به من بگویید آن بسیجی شجاعی که با رشادت تمام..از پشت بام مسجد و بسیج..به پایین تیراندازی میکرد..آیا آنهم دروغ است!؟
ببخشید آقای 20:30..آن تیرها به کجا میخوردند!؟
چرا لوله تفنگ رو به خیابان بود!؟
آن آتشی که از لوله تفنگ جناب بسیجی درمیامد..آنهم دروغ است!؟
آنهمه مقتول افتاده در خیابان..که فیلمشان نیز هست..آنهم دروغ است!؟
فیلم دوم ندا آقاسلطان که نشان میدهد یک بسیجی بنام عباس کارگر جاوید..تیراندازی میکند..انهم دروغ است!؟
اصلا منکه فکر کنم همینطور پیش برود..اصلا تظاهراتی نبوده..اصلا مقتولی نبوده..اصلا این فیلمها را هم اسرائیل درست کرده برای تخریب نظام.!
اصلا این جمعیتهای میلیونی که در فیلمها هست شعار میدهند مرگ بر دیکتاتور..اینها را اسرائیل درست کرده و دروغ است
بله دروغ است..کاملا دروغ است
شما راست میگویید
بالاخره الله شما را فرستاده..
مگر نماینده الله هم میتواند دروغ بگوید!؟ استغفرالله حاج آقا.!
نماینده الله مصون از گناه و اشتباه است
خدا نمیگذارد ک او اشتباه کند یا گناهی مرتکب شود
..فقط آقای خامنه ای..یک مشکل هست
بگم!؟..بگم!؟
باشه میگم
آقای خامنه ای..اخه این میلیونها نفری که اومدن توی خیابون که خودشون چشم دارند و دیدند
این دروغا رو برای کی میگی!؟
اگه برای فریب ما میگی..بهت عرض کنم کار بیهوده ای میکنی..ما فریب نمیخوریم
اگه برای اقلیت بسیجی میگی..که اونا که احتیاجی به این چیزا ندارند
اونا که مثل یک گوسفند خوب..دنبالت راه افتادند و احتیاج به منطق هم ندارند
در هر دو صورت کارت بیهوده است
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست , عرض خود می بری و زحمت ما میداری

..نه زحمت ما نمیداری
با اینکارا سقوط خودتو سریعتر میکنی قربونت بشم آخه نماینده امام زمان جان
تو که نماینده مستقیم امام زمونی..چجوری..
ولش کن..حرفای تکراری
در خانه اگر کس است
یک حرف بس است

برای کی مینویسم!؟
یک مشت بسیجی که مانند بز...
یادم باشه از بزها معذرت بخام به بسیجی تشبیهشون کردم.!
مرگ بر تو دیکتاتور
چشمان کورت را باز کن.گوشهای سنگینت را باز کن و موج خروشان سیل جمعیت را ببین که میخواهند خرخره ات را بجوند و تو همچنان...

ولی بزودی..سرنوشت تمام دیکتاتورها یکسان است و تو هم مستثنی نیستی ای خونریز دجال

_________
دوستان..اگر عضو بالاترین هستید به آخرین لینکهای من رای بدهید
http://amiri.rr.nu/users/hoseyn271/links/submitted



نظرات 5

۲ نظر:

  1. دوست گرامی چطور میشود هموند بالاترین بشوم اگر ممکنه کاملا" شرح بده تا من هم بتوانم هموند بالاترین شوم قربانت نوشین

    پاسخحذف
  2. درود بر شما
    وبلاگه خوبي داريد من شما رو لينك كردم اگه دوست داشتيد منو لينك كنيد
    مسعود از پارسه masoudpars.blogfa.com

    پاسخحذف